Designdiva draagt bij aan onderzoek naar kanker

De Ambassadeur is een jaarlijks magazine verbonden aan Stichting Bergh in het Zadel. Deze stichting zet zich in om geld in te zamelen voor onderzoek naar kanker en is een van de grootste fondsenwervers voor het KWF. Bergh in het Zadel organiseert activiteiten zoals een 4-jaarlijkse, meerdaagse sponsorfietstocht en jaarlijks 4 sponsorgolfdagen. Ook zijn er veel particuliere acties die een aanzienlijke bijdrage leveren.

Graag gelezen magazine

In het magazine komen Ambassadeurs (bedrijven en particulieren die jaarlijks € 2.000 doneren) aan het woord, staan interviews met onderzoekers die vertellen over hun vorderingen, maar ook gesprekken met mensen die te maken kregen met de ziekte en  informatie over kanker. De Ambassadeur is een graag gelezen magazine dat in vele showrooms, wachtkamers, ziekenhuizen en bedrijven in de regio is te vinden.

Mijn bijdrage is eindredactie en ontwerp. Met het team bestaande uit drie tekstschrijvers, twee fotografen en redactieleden stellen we ieder jaar met zorg en liefde dit magazine samen.